sâmbătă, 31 octombrie 2009

Am decis.


Am decis sa ma retrag.
Am decis sa nu mai insist, asa cum imi place sa fac de obicei.
Am decis sa nu mai ajung in situatia de a ma simti in plus.
Am decis ca n-am sa mai sun pe nimeni for a while.
Am decis sa nu mai fac altora pe plac doar pentru ca sunt draguta.
Am decis sa nu mai fiu draguta.
Am decis ca de acum trebuie sa spun 'NU'.
Am decis ca o zi pe saptamana sa-mi tin telefonul inchis.
Am decis sa imi activez din nou mesageria vocala.
Am decis sa gasesc putin timp si pentru mine - nu doar pentru altii.
Am decis sa tai de pe lista cunostintelor persoanele care s-au purtat urat/care se poarta urat/ care se vor purta urat pe viitor.
Am decis sa nu mai regret - nimic.

2 comentarii:

  1. imi place ce ai decis.
    "la primul colt distruge-l"
    "nu se merita sa faci nimic pentru altii fara ca tu sa ai un castig!"
    hug

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai decis bine! iar cea mai buna decizie dintre toate acestea este aceea de a nu regreta nimic.

    RăspundețiȘtergere