sâmbătă, 9 mai 2009

Da-mi mana!

uneori ma simt un alt om. tu ma faci sa ma simt asa. toate culorile astea stridente imi deranjeaza existential pupilele.iar smaltul ochilor..ma doare.
stai asa, cum sa ma doara smaltul ochilor?!
ma doare sangele, milioanele de molecule si de substante ionice din sangele ala aproape vanat, coagulat cu cateva ore in urma.
a impietrit saracu', impreuna cu inima..s-au luat de-o mana si si-au jurat iubire eterna si sa nu mai pompeze globule rosii,albe si plasma prin vene vreodata.
atunci m-am oprit definitiv. tu M-ai oprit. ai pus capat suferintei profunde de a mai tine pasul cu functiile vitale.
m-ai ucis.si-ti multumesc pentru asta.
iar aici, in acest sicriu grotesc nefinisat in care m-ai inchis, ma simt atat de vie!
hai,ia-mi mainile reci intr-ale tale si incalzeste-le inca o data.. aproape ca simt cum imi curge iar sange prin vene...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu