joi, 28 mai 2009

Defineste-ma

Alex mi-a spus sa dau definitii proprii ale urmatoarelor cuvinte:

Cunostinta - persoana pentru care nu am o simpatie aparte, pe care o cunosc personal , fara a
avea o relatie cat de cat speciala cu ea. Un fel de "cantitate neglijabila".

Coleg - copil atomic din 9 D. de pe randul de la geam , mijloc sau de la perete.

Amic - cunostinta pe care o simpatizez , dar cu care nu intretin discutii lungi si constante.

Prieten - e ala de treaba, pe care ador sa-l am langa mine cand ma simt nasol si cu care imi place
sa rad cand sunt vesela. E ala dragut, care ma asculta orice ar fi si care ma accepta asa
cum sunt. E cea care ma murdareste pe bluza de fond de ten atunci cand o imbratisez
si regreta asta. Tot ea ma poate face sa rad si sa plang simultan si ma-mpaca intr-o
secunda.
*P.S. Ala poate fi egal cu "Ea " sau "El" . Insa "Cea" inseamna neaparat "Ea."

Iubit - e persoana aia pe care acum n-o am langa mine. E persoana care se presupune ca ar
trebui sa ma asculte mereu, sa ma inteleaga, sa ma suporte si sa ma iubeasca. Dar,
odata ce stiu ca nici eu nu pot face asta pt altcineva ( si poate nici pentru mine), nu
am dreptul sa cer asta. De aia nici nu existi, Mr Lover.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu