sâmbătă, 27 martie 2010

contratimp.sau esecul unei iubiri perfecte

Motto: " Iar cand incepem sa-l experimentam pe "impreuna" nu inseamna catusi de putin ca unisonul a fost obtinut, ca am reusit sa vrem sa facem, in acelasi timp, acelasi lucru. Nimeni nu poate simti clipa de clipa ceea ce vrea celalalt ca el sa simta. Mereu va fi nevoie de unul care sa cedeze, sa aiba intelepciunea sau generozitatea de a se plia pe "seria temporala" a celuilalt. "
Gabriel Liiceanu

Si bineinteles, nu sunt eu aceea! Sau cel putin, nu de fiecare data. Nu ma simt in stare sa renunt la mine, la dorintele mele, la sentimentele mele pentru nimic in lume. nici macar pentru tine. Nu vreau, nu pot si m-am saturat sa dau de fiecare data ceea ce mi se cere. M-am saturat sa iert doar pentru ca mi se cere asta, m-am saturat sa uit, doar pentru ca cei din jur uita, m-am saturat sa fac asa si pe dincolo ca sa fie totul cum VREM. zic vrem , desi ma refer la VREI. E doar asa, o chestie de politete.
Vreau sa fiu pe primul plan, da. si vreau sa fiu singura care conteaza, da. Si poate ca as fi de acord ca cer prea mult, daca nu as oferi exact acelasi lucru in schimb!
dar nu. eu iti ofer toate astea. si le vreau inapoi. pentru ca altfel voi inceta sa mai ofer. iar asta se va intampla atunci cand nu voi mai iubi.

Si cainii stiu lucrurile astea. da-i unui caine mancare si el te va apara. da-i afectiune si iti va da afectiune. dar daca nu ii dai nimic.. iti va da si el nimic inapoi.

Poate ca imi e doar frica, nu vreau sa fiu eu cea care sa iubeasca mai mult.
sau poate ca pur si simplu nu ( te) inteleg. dar ma indoiesc.
Eu am fost ca tine. stiu ce vrei tu. si stiu ce simti tu. si mai stiu ca atunci cand eram ca tine, s-a gasit cineva care sa ma invete.
Dar tu nu ai fost ca mine. tu nu ai simtit, nu ai gandit si nu ai iubit ca mine.
* Si daca nu te lasi invatat, nici n-ai sa ajungi vreodata..*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu