sâmbătă, 31 decembrie 2011

2012

A inceput un an nou ... nu stiu ce inseamna asta pentru voi, dar pentru mine inseamna in mare parte schimbare. nu stiu cum si in ce masura, nu stiu in ce fel si cam cand, dar stiu clar DE CE si CAND.
Momentul e ACUM, motivul e EVIDENT. - pentru ca nu vreau sa mai repet greselile din trecut, pentru ca 2011 a fost un an dezastruos, pentru ca eu am fost DEZASTRUOASA in 2011, pentru ca viata mea nu a fost tocmai cum trebuia sa fie anul trecut..
Deci da, ma voi schimba, eu - si nu numai, voi schimba tot ce ma priveste si voi privi lucrurile altfel. Voi fi eu cea care sa decida ce si cum se intampla in sufletul meu, voi fi eu cea care va da ultima strigare, voi fi eu cea care va spune STOP, PAUZA si Start.
Nu vreau sa mai fiu aceeasi eu .. Vreau schimbare. Si pentru a fi REALA, trebuie sa fac EU acea schimbare.
:*
In 2012.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu