marți, 29 iunie 2010

All I am is me.

Un..prieten m-a intrebat azi daca ma simt bine in pielea mea.. intrebare pe care ar fi fost normal sa mi-o pun eu de cateva ori inainte. Am raspuns da. si apoi m-am gandit la niste argumente. Nu exista raspuns hotarat, fara sa existe argumente. Apoi mi-am dat seama: ma simt bine in pielea mea pentru ca am invatat sa nu fac nimic de care mi-ar putea fi rusine mai tarziu.
Ma simt bine in pielea mea pentru ca de nenumarate ori mi s-a spus, si am aflat si singura, ca pot face orice; trebuie doar sa-mi doresc. Am darul unei persoane care obtine tot ce vrea. Si asta se intampla pe bune, nu sunt doar increzuta. Se intampla pentru ca.. eu cred in visele mele. cred in ce vreau.. si continui sa visez.
Ma simt bine in pielea mea pentru ca sunt inconjurata de persoane minunate. care ma iubesc. care ma sustin. si care stiu ca oricand vor avea nevoie, voi fi acolo.
Nu imi place sa ranesc pe nimeni. imi place sa ajut. imi place sa fac bine.
Cand simt ca fac rau, ma ascund. incerc sa opresc raul.
Gresesc des, gresesc fara sa vreau, gresesc din neatentie.
Apoi incerc sa-mi repar greseala. Uneori reusesc, alteori nu. cand nu reusesc - fug.

Nu sunt perfecta; nu am pretins vreodata ca sunt perfecta. Cei ce ma iubesc si-au asumat riscul de a iubi o persoana imperfecta, si se descurca destul de bine. suporta voiniceste imperfectiunile. Si asa trebuie sa fie.
Pentru ca sunt om si am nevoie de iubire si stiu sa inapoiez iubirea pe care o primesc.
Sunt om si gresesc.
Sunt om si trebuie sa fiu iertata.

Un comentariu:

  1. Eu te iubesc asa cum esti:x cu calitati si defecte,desi nu cred ca ai defecte,doar calitati:X singurul defect ar fi acela ca te superi des,dar ai si motive sa o faci:x Razvan

    RăspundețiȘtergere