miercuri, 25 august 2010

No You

Luni, marti, miercuri, joi, vineri... Nici nu stii cat de greu au trecut zilele astea. Inimaginabil de greu trece timpul fara tine. Secundele parca se lungesc, minutele refuza sa se mai termine, iar orele...Orele zabovesc.
Si gandeste-te ca mai urmeaza o sambata, o duminica, si apoi o iau de la capat cu o alta zi de luni, o alta zi de marti...si celelalte dubluri plicticoase si identice ale tuturor zilelor de saptamana asta.

**Stiai ca 14 zile cuprind 1 209 600 de secunde? Iti dai seama cat timp?! Si tu ziceai ca e putin!**

Nimic nu e la fel cand nu esti aici. Ti-am zis si tie, nici casa nu vrea sa ma mai tina. Ma inabusa cu caldura si cu o atmosfera apasatoare si mi-e din ce in ce mai greu sa respir. Si nu ma refer la astm - nuu; crede-ma, lipsa ta e mult mai grava decat astmul. Nu poate fi tratata cu doua pastilute.
Hai, vino, pune-mi catusele si reda-mi libertatea! pentru ca - da, tot ce ma leaga de tine, ma elibereaza.
Sunt inchisa fara tine.
____________
Ziceam si eu asa.



2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Gata micuto, nu mai plec nicaieri:X:X:X te iubesc:X:X Razvan:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere