duminică, 15 mai 2011

Cu și despre CHEF

Nu fac nimic. Azi n-am chef de prostii, n-am chef de glume, n-am chef să râd. N-am chef să respir. Știi ce, azi n-am chef să trăiesc.
Aș vrea să-mi iau o pauză...de la tot.
Și mă gândesc cam cât de incorect e totul.. soarele răsare, zi de zi, și nimeni nu-l întreabă dacă mai vrea, dacă mai poate și dacă MAI ARE CHEF să mai răsară.
Tu nu mă întrebi niciodată dacă am chef de nimic.
Tu stai acolo în fotoliul tău și privești în gol.
Citești..
Poate gânduri, că altceva n-ai ce să citești din aer.
Te rog să mergem ... iar tu stai. STAAAI. și statul tău mă enerveazăăă. Viața-i prea scurtă ca să stai - cel puțin așa am auzit. De ce să riști?
Acum, mai mult ca niciodată, nu înțeleg nimic.


Ce vrei ?
Ce-aștepți?
Cine ești de fapt și ce cauți aici, lângă mine?

”N-am chef” îmi spui și te întorci.
..Până la urmă se pare că ești perechea mea potrivită... nici eu n-am chef.

Un comentariu: