marți, 14 iunie 2011

Dubii

Cel mai trist lucru în viață este, probabil, nevoia de a face o alegere prin prisma căreia vei pierde ceva indiferent ce ai alege. Dar chiar și acesta este un lucru suportabil.
Mi-e foarte greu să iau, de cele mai multe ori, o decizie care știu că va răni pe cineva. De aceea prefer de obicei să mă ascund în spatele cuvintelor, să fug, să tac, să mă prefac că totul e ok..din teama de a nu răni.
Mulți se gândesc că răul se va întoarce împotriva lor .. și mai mulți nu se gândesc deloc înainte de a răni. Eu plâng pentru ceilalți așa cum aș plânge pentru mine, pentru că, rupând inimi, o rup și pe a mea.
Mi-e frică, înțelegi? Mi-e frică și pentru mine, dar mai frică mi-e pentru tine.
E totul atât de complicat uneori, și tot ce căutăm e o scăpare.. dar de unde să vină ea oare?

Odată ce ai făcut o alegere, mai poți să o renegi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu