vineri, 8 iulie 2011

18 ani


Acum 18 ani eram în căutarea luminiței de la capătul tunelului. Acum 18 ani tânjeam după viață. Acum 18 ani...m-am născut.

La ce mi-au folosit mie ăștia 18 ani trăiți? Păi, am învățat câte ceva (sau cel puțin așa îmi place să cred).
Am învățat că atunci când ești bun, viața te răsplătește cu bunătate; că atunci când ești rău, și viața se întoarce împotriva ta. Am invățat de asemenea că timpul pe care îl petrecem aici este mult prea scurt pentru a-l irosi cu supărări. Am învățat că, dacă ești fericit și mai ales, dacă vrei să fii fericit, nimeni nu se poate împotrivi fericirii tale ... și nimeni n-o va face.
Am învățat că toată viața noastră este compusă din etape..etape menite să ne modeleze pe noi..ca să ajungem NOI ÎNȘINE. Și că orice am face, nu putem să ne împotrivim sorții.
Am învățat să spun ”Asta este” și să trec peste, gândind că ceea ce tocmai s-a întâmplat era cea mai bună opțiune dintre toate lucrurile rele care trebuiau să se întâmple.
Am învățat că multe din experiențele vieții sunt traumatizante, iar nouă nu ne rămâne decât să le înfruntăm cu capul sus.
Am învățat că noi, oamenii, suntem extrem de diferiți, și că niciunul dintre noi nu are dreptul să îi judece pe ceilalți, și nici nu trebuie să o facă - cu toții avem motivele noastre când facem ceea ce facem - și avem dreptul să fim înțeleși sau măcar acceptați.
Am învățat de asemenea că, în momentele bune, un prieten bun e tot ce îți trebuie. Pentru asta..s-a inventat Ciocolata. :x
Iar despre prieteni...am învățat că, poate nici nu trebuie să ți-i alegi tu, pentru că apar în viața ta pe neașteptate și nu mai ies niciodată. Iar dacă ies...Gandește-te cu ce le-ai greșit. Dacă nu le-ai greșit cu nimic și totuși au ieșit în mod iremediabil din viața ta, înseamnă că nu ți-au fost niciodată prieteni.
Am învățat că nu trebuie să lași răutatea altora să te împiedice să fii bun. Fii bun pentru că poți, nu din ambiție. Când ești bun, te simți bine.
Am învățat să greșesc, să regret, să iert și să fiu iertată.
Am învățat să iubesc, am învățat să sufăr, am învățat să uit..
Și cel mai important...am învățat să învăț. Și să cresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu