miercuri, 6 iulie 2011

H-e-r-o

In seara asta știu cine și cum ar trebui să fie eroul meu.
Am renunțat demult la stereotipul eroului animat gen Superman, Spiderman, Ironman. Societatea și oamenii în general ne-au învățat că, în viața reală, imaginația nu-și are locul.
Dar eu m-am desprins demult de societate. m-am desprins de asemenea de animații și fantezii, m-am desprins de tot ce înseamnă ireal. Cred doar ce știu și știu ce anume cred, așa încât, atunci când visele mă îndepartează, creierul mă aduce brusc înapoi...aici.

In seara asta am învățat ce înseamnă prietenia, am învățat ce înseamnă bunătatea și sinceritatea.
Am înțeles că perfecțiunea nu stă în complexitate, ci din simplitate. Am înțeles că singurele calități de care eroul meu are nevoie sunt deja aici, iar el le stăpânește cu desăvârșire.
Am înțeles ce anume caut la un om, am înțeles ceea ce mă chinuiam de mult să înțeleg și totuși a fost mereu în fața mea: bunătatea adevărată înseamnă să nu judeci o persoană indiferent ce ai ști despre ea, onestitatea adevărată înseamnă să nu spui altora secrete care nu îți aparțin, iar iubirea adevărată...e atunci când tu continui să o iubești deși prezența ei îți face numai rău.

Iar ea... se multumește să știe că ești acolo, că mereu vei fi ..eroul ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu