duminică, 1 februarie 2009

Are we friends or foe?


Zilnic, persoane multe trec pe langa mine in directii indeterminabile.
ciudat.chipuri absurde vin si pleaca, apar si se pierd in abisul mintii mele. dar sunt persoanele alea importante din viata mea,celor carora le spun un bucuros "salut" atunci cand ma apeleaza sau atunci cand ma intalnesc pe strada. si da. cred in acesti oameni si ei cred in mine. de aia ii numesc 'prieteni'. de aia ma bucur ca-i am langa mine. si, Doamne, cat as vrea sa-i am mereu aici, aproape de inima mea, aproape , in gandurile mele, in mintea mea, in amintiri!
Si nu mai este nevoie de explicatii: se stie care-mi sunt prieteni, se stie cine ma vrea langa el sau langa ea, se stie cui merita sa-i cer sau nu scuze atunci cand gresesc. Eu stiu, acolo , in inima mea, cine e sincer si cine nu e, cine-mi spune "buna" cand ar dori sa-mi zica un scurt "hai pa" , sau cine pur si simplu gives a shit on me. and ,hell yes, i know you don't care who am I, why am I writing these silly stuff . pentru ca cei ce ma iubesc stiu. si nu au nevoie de explicatii. cam atat pe azi.
e tarziu si lacrimi curg. e tarziu. ma duc sa ma culc.


"Never explain - your friends don't need it and your enemies will never believe it anyway."
un nene pe nume Elbert nu mai stiu cum a zis chestia asta. inteligent om!
Noapte buna,copii!

Un comentariu: