sâmbătă, 21 februarie 2009

Ea & El

Zi friguroasa de iarna. O banca. El si Ea. Ea se ridica.
Ea: "Plec"
El: "Pleaca"
Ea: "Ma lasi sa plec?"
El: "N-ai decat."
Ea: "Deci nu-ti pasa."
El: "Imi pasa. Dar n-am de gand sa te impiedic. Poti pleca." [In gandul sau : "te vei intoarce oricum"]
Ea: "Sa stii ca nu ma mai intorc!"
El: "Stiu." [In gandul lui: "E,pe naiba!"]
Ea: "Vei suferi?"
El: "Da." [ "dupa cine, dupa tine? de ce sa sufar, meriti? si oricum te vei intoarce."]
Ea: "Ma minti!"
El: "Nu, iubito, nu te mint. Te iubesc" ["inceteaza naibii cu prostiile astea. Ma enervezi."]
Ea: "Te vei gandi la mine?"
El: "Da." [ "La tine, si la tipa aia buna pe care-am cunoscut-o aseara.Mamaaaa, ce fund avea!"]
Ea: "Te iubesc"
El: "Si eu." ["cateodata, in dormitor"]
Ea: "Ma vei iubi mereu?"
El: "Da." ["daca n-ai sa te ingrasi."]
Ea: "Si eu"
El zambeste. [In gand : " Sa fii sanatoasa"]
Ea:" Unde mergem?"
El: "Unde vrei."[ "Unde naibii sa mergem? Parca plecai ! Am zis ceva gresit? De ce nu mai pleci?"]
Ea: "Mai bine mai tarziu. Acum mi-e frig.Du-ma acasa, te rog."
El: "Bine, scumpo." [" de cand astept clipa asta! era si timpul, fetito. N-am timp de tine azi. Sunt grabit"]
..In fata casei ei.
Ea: "Ne vedem maine. Te iubesc."
El: "Da, si eu." ["Stupid raspuns. <> Ce-am vrut oare sa spun prin asta? Ma rog."]

El pleaca. Ea ii face din mana.
Ea gandeste: "Off, daca ai sti cat de mult te iubesc.."
El gandeste, privind inapoi: "Femeile astea... Inchide naibii mai repede usa!"

2 comentarii:

  1. :)) foarte fain :> si cred ca si 50 % adevarat..sau mai mult. bine eu inca sper ca sunt tipi care nu gandesc asa :D ..speranta moare ultima:))

    RăspundețiȘtergere
  2. doamne cati nu fac la fel ca "el".

    RăspundețiȘtergere