luni, 2 februarie 2009

Pentru căţei


Luna trecuta am avut o mare problema cu catelusa mea. o cheama Ambra, are 12 ani (e batrana, i know) si e in poza din stanga articolului. a avut o boala ce se manifesta printr-un blocaj de intestin. nasol, era sa moara. si asta numai din cauza unor idioti, ca altfel nu pot sa le spun. a fost perioada in care ea a facut paza altei case. iar cei ce au "avut grija ei" au hranit-o, timp de un an, cu oase. oase.. Oase& apa. lucru care,practic, a distrus-o pe dinauntru. Cand am vazut-o ca se da de ceasu' mortii am dus-o la veterinar. Asta, vazand-o, a stat in cumpana daca s-o opereze sau s-o eutanasieze pur si simplu. Nu prea-i dadea sanse la viata. Dar a operat-o totusi. a curatat-o si ne-a dat-o acasa , pe jumatate moarta, zicandu-ne sa avem grija si sa ne asteptam la orice in urmatoarele 3 zile. Toti eram terminati pe plan psihic.
Insa ea, babutza noastra Ambra, a rezistat. si-a revenit f bine,acum alearga prin curte. atat de bine incat saptamanile trecute a alunecat pe gheata si i s-a desprins operatia.Anyways, e ok. :))
*!*Ceea ce vroiam eu sa va rog de fapt e sa aveti grija de cateii vostri ( si nu numai) , de toate animalutele pe care le aveti . protejati-le, caci viata lor depinde numai si numai de voi.
Si va implor, nu mai dati oase cainilor! cel putin nu in mod excesiv , si nu crude!.. Sa nu regretati mai tarziu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu